fredag den 11. oktober 2013

LO med josefines første dag i dagpleje





Jeg har lavet et LO, for første gang i jeg ved ikke hvor længe, med billeder af josefines første dag i verdens bedste dagpleje:-) papiret er Bo Bunny, Isabella serien. En serie jeg normalt ikke ville vælge, men kan godt lide spillet mellem grå og lyserød. 

Har også udfordret mig selv lidt, med at pynte og lave flere lag, som jeg aldrig har været god til, så det forsøgte jeg mig lige med. 

Ellers går tiden med planlægning af alt fra flytning, bryllup/30 års fødselsdag og ikke mindst at Josefine bliver et helt år, næste weekend!!! Synes det er helt vildt der allerede er gået et år, fra vi holdte hende i armene første gang! 


2 kommentarer:

  1. Rigtig flot LO og hold da op I har da noget at se til...

    SvarSlet
  2. Mange tak May Britt:-) ja, det kan også tydeligt mærkes på stressniveauet, så det er rart at koble af i scraprummet:-)

    SvarSlet